Legestund på biblioteket - okt 2014

Legestund på biblioteket – okt 2014

Bloggen her er nærmest blevet glemt, måske gemt. I et travlt liv med to fuldtidsarbejdende voksne og to livlige børn, så er der ikke meget tid til egoprojekter og ballade. Alligevel har jeg ikke ville aflive bloggen.
Mit sidste indlæg skrev jeg, da min anden søn var 11 dage, nu er han 21 måneder og en glad dreng. Meget er hændt siden da. En af tingene er at jeg har indset, at hvis jeg skal fungere i mit liv, så skal der også være plads til mig selv. Både fysisk, men især tidsmæssigt. Det er svært for når man har to små børn kræver det, at man skal prioritere IKKE at være sammen med sine børn. Svært, synes jeg. Alligevel kan jeg se, at det er nødvendigt. Efter 1½ år med kolik og hvad der følger hermed, nye arbejdsvilkår og stress (både for mig og min mand), så er det ramlet sammen for den lille familie og vi har været nødt til at trække stikket og starte forfra så at sige.

Mange ting er nødt til at være anderledes, hvis det skal fungere og en af tingene er alenetid til mig. Bloggen her er en af de ting, som er mig tid. Jeg elsker at skrive, men havde faktisk glemt det. Nu er notesbøgerne fundet frem og adgangen til bloggen altså fundet frem. Hvad jeg kommer til at skrive om ved jeg ikke rigtigt. Håndarbejde har jeg ikke alverdens tid til lige nu, men det er også en af de ting, som jeg vil prioritere når lysten melder sig.