Tags

, ,

For 13 dage siden meldte lillebror sin ankomst til verden. Lidt før beregnet, men det var der det skulle ske 🙂
Selvom det var lang fredag blev fødslen ikke lang – heldigvis da, for han ville ud med numsen først. Ikke noget man lige drømmer om, men med de søde jordemødre og læger på Herlev var vi i gode hænder og det gik godt.

Det er en omvæltning at være 4 nu, men heldigvis er nogle ting genkendelige og det giver lidt overskud i alt det nye og kaoset 🙂

20130411-124955.jpg

Sidst jeg skrev her var jeg godt i gang med baby tæppet til lillebror og det blev også færdig og han havde det over sig på vej hjem fra hospitalet 🙂
Aftenen før jeg fødte blev jeg også endelig færdig med min february lady sweater. Jeg mangler stadig at sy knapper i, selvom den har været i brug. Jeg havde været lidt i tvivl om den, men nu er jeg glad for den og den skal nok blive brugt.

20130411-125107.jpg

Mine strikkepinde er selv sagt ikke så travle lige nu, men jeg får da strikket lidt ind i mellem. Lige nu strikker jeg på en Baby Surprise Jacket. En rigtig fin trøje med en spøjs konstruktion. Her handler der om at holde tungen lige i munden og bare gøre som der står. Nu er strikketøjet efterhånden begyndt at ligne noget. Jeg strikker den i håndfarvet garn fra Friday Studios – en svensk garnsælger, som jeg har købt fra før.

20130411-125216.jpg

