Tags

Tabt maske i mit strikketøj

Tabt maske i mit strikketøj

Nyt år – allerede…. næ det er jeg sådan set helt klar til. Jeg har set andre gøre status over strikkerier og det synes jeg er meget sjovt.

Det viser sig at jeg i år har færdig gjort 15 projekter. Heriblandt et hæklet babytæppe og en sweater, 4 par sokker, 2 par fingerløse vanter, et tørklæde, min første cowl og et tørklæde.

2012 har også været året hvor jeg er kommet igang med at spinde – altså med håndten, selvom jeg virkelig gerne ville prøve at spinde på en rigtig rok. Jeg har stadig til gode at strikke med mit hånd spundne garn, men det kan jo være et mål for næste år.

Et andet mål for næste år er at strikke noget babytøj. Jeg har flere projekter i tankerne, men man skal jo som bestemt starte et sted. Det bliver nok med et eller andet til Karens ‘strik dansk’ knit a long som løber i januar og februar.

Som jeg har nævnt før er jeg igang med et baby tæppe til lillebror, men opdagede i går aftes at jeg har tabt en maske midt i strikke tøjet😦 Jeg tror godt jeg kan samle den op, men det kommer nok til at tage lidt tid. Gad vide om det faktisk bedre kunne betale sig at trævle op?