Tags

20120703-115628.jpg

[English below]

Sæson strik eller mangel på samme. Jeg synes tit jeg finder mig i den situation at jeg strikker på noget som ikke er helt passende for den aktuelle årstid. Egentlig synes jeg, at det er meget praktisk for så har jeg jo det strikkede klar til, når det skal bruges. På den anden side så er det ikke så tilfredsstillende at strikke noget, som man først kan bruge om 3 måneder.

Jeg er blevet færdig med de pulsvarmere jeg startede på for nogle uger siden da jeg var på Charlotte‘s workshop på Grib Garnet i Silkeborg.

De er blevet rigtig fine og jeg glæder mig til at bruge dem når det bliver vejr til det. Det var også rart fornemmelse at have noget færdigt. Det er første færdige projekt siden februar:-/

Jeg er også i gang med at hækle på nogle pulsvarmere efter en opskrift jeg fik af Rachel Søgaard – også ved Grib Garnet.

I’m NKT knitting very seasonally at all. I don’t mind since it means that I have some knitting to wear when it gets cold. I do miss the satisfaction of wearing the knitting right away…

My FO is my fingerless mitts that I started during Grib Garnet a Danish knitting event. I like them a lot and I like what I have learned by knitting them. It’s also my first FO since February🙂

I’m also crocheting some fingerless mitts from another workshop at the event.