Tags

20120531-205354.jpg

[English below]

En lille opdatering for at vise hvordan det går med min sweater. Jeg var jo som nævnt på tur – nærmere bestemt på lejrskole på Bornholm sammen med en flok dejlige unger.
Her fik jeg strikket en hel del. Det er godt at have noget at beskæftige hænderne når man skal køre rundt omkring i bus.

Desuden vil jeg så lige prale med at jeg nu har helt styr på min tur til Silkeborg og Grib Garnet. Togbilletter bestilt og overnatning arrangeret. Jeg glæder mig 🙂

Just a little update to show my progres on my cabled sweater. I was on a fieldtrip with a fifth grade from school and we had a great trip and I got some time to knit on the buses to go see places and such 🙂

I also want to svare that I now have made all my arrangements for the knitting event I’m going to in mid june and I am so excited about going 🙂

