Tags

Progress on my 'baby cables and big ones too'

Progress on my ‘baby cables and big ones too’

[English below]

I den sidste månedstid er jeg gået fra at være i fuld gang med mit startitis projekt til at være en mere eller mindre monogam strikker. Jeg strikker i øjeblikket på min sweater med snoninger. Jeg er nået til indtagningerne på ved livet og det går derudaf. Jeg nyder virkelig at strikke den. Sjovt nok er det lige netop den slags strik jeg savnede da jeg i december fandt på det her startitisprojekt.

Jeg har haft ganske travlt på det seneste – med arbejde og livet i almindelighed. Derfor er det ikke blevet til voldsomt meget strikkeri. Jeg håber dog at få noget strikketid på en forestående bustur.

In the last month I have gone from my project of startitis that I for some reason expected to last all year to being a more or less monogamous knitter. Currently I’m knitting on my cabled garter yoke sweater. I’m at the waist decreases and I’m quite enjoying it.
Actually this knitting is exactly what I was longing for in December when I got the idea for my startitis project.

Being quite busy lately with work and life in general I haven’t had much knitting time but I hope to get some done on an upcoming bus trip.