image
[English below]
Jeg er blevet bidt af at spinde. Efter i længere tid at have lyttet til folk tale om at spinde på diverse podcasts så måtte jeg altså prøve (igen).
Jeg mente at jeg havde en håndten liggende som jeg havde købt sammen med noget uld (til at filte med) engang – mens jeg havde håndarbejde på seminariet. I første omgang fandt jeg dog kun ulden og blevet temmelig skuffet. Håndtenen dukkede dog op et andet sted nogle dage senere – og resten er som de siger historie🙂

I have caught the spinning bug. After listening to lots of different podcasters talk about spinning for quite a while I finally had to try it(again).
I remembered.that I had bought a spindle a long time ago with some wool for felting. At first I found the wool but not the spindle and was rather disappointed. However a few days later the bottom whorl drop spindle turned up and the rest as they say is history🙂