Tags

,

[English below]

Okay – jeg er ved at blive en anelse forvirret over alle de strikkeprojekter jeg har gang i. Det er faktisk ikke så længe siden(før jul) jeg undrede mig over at nogen kunne have mere end højst 3/4 projekter ad gangen. Men men … jeg hænger ved og der bliver startet på et nyt projekt en gang om ugen. Det er nu en måned siden jeg har afsluttet noget. Det har fået mig til at fokusere på at slå op til nogle mindre projekter, så det bliver lidt mere overskueligt at skulle afslutte dem igen på et eller andet tidspunkt.

Siden sidst jeg skrev har jeg slået op til et par håndledsvarmere i det håndspundne garn jeg vandt hos Anna. Jeg slog op til den mindste størrelse, men de var alligevel for store. Jeg prøver nu at strikke den anden hånd endnu mindre og hvis det går godt vil jeg strikke den første om.

Derudover er jeg startet på et par hæklede futter som jeg har haft i min kø i meget lang tid. Garnet er noget tykt bomuldsgarn, som jeg har haft længe.

Okay – i’m getting a bit confused about all the projects I’m working on at the moment. Not that long ago I was the one wondering why anyone would work on more than 3/4 projects at a time. However… I’m sticking to it and cast on a new project a week. It’s been a month now since I finished anything and I’m trying to make sure I cast on small projects so chances are I’ll finish them sometime.

Most recently I’ve cast on a pair of fingerless mitts in the handspun yarn I won in a giveaway on a Danish knitting podcast. I cast on for the smallest size but they still turned out too big so now I’m knitting an even smaller size and it turns out well I’ll rip the first one and reknit it.

I’ve also started on a pair of crochet slippers that have been in my queue for a long time in some thick cotton yarn.