Tags

Garn! Yarn!

Garn! Yarn!

[English below]

Jeg har været på garnrov🙂 Jeg fik i julegave et gavekort til denne garnbutik – det får jeg i gave fra min farmor mere eller mindre hvert år. Det er en skøn gave, som altid bringer glæde. Jeg prøver at have et projekt i tankerne, når jeg køber garn.
Denne gang var jeg på jagt efter garn til en sweater med navnet ‘Baby Cables and Big ones too’ af Sivu Simola – en finsk strikkedesigner. Jeg har (selvfølgelig) fundet opskriften på ravelry.com og købt for ca. 35 kr.

I have been yarn shopping🙂 I got a gift certificate for christmas for an LYS near my parents’ – I get that just about every christmas by my grandmother. I love it :-) 
I try to shop with a project in mind and this time I’ve bought yarn for ‘Baby Cables and Big ones too’ by Sivu Simola. I found and bought it on ravelry for €4.35. 

Jeg købte også noget Järbo Raggi til nogle tykke varme sokker til C.

I also bought some Järbo Raggi for some thick socks for C.