Tags

, , , , ,

Baby in Rib

Baby in Rib

Så er det vist på tide med en opdatering.

Jeg har fået strikket en hel del i løbet af disse første uger af året. Udover at jeg strikker lystig videre på min February Lady Sweater, så har jo også fået hele to projekter både på og af pindene.
Det drejer sig om et lille flæsetørklæde i noget sjovt garn og en lille baby i rib. Begge dele projekter med garn fra mit lager. Ikke dårligt.

Desuden har jeg slået op til et par ribsokker til mig selv… bare et lille projekt til at tage med når lejligheden byder sig, f.eks. til et møde på arbejdet.

Jeg vender snart tilbage med endnu en opdatering omkring mit startitis projekt – indtil videre går det rigtig godt og jeg er meget glad for det🙂

Time for an update.
I have been knitting quite a bit these first new weeks of this year.  Besides still knitting my February Lady Sweater I have two projects on and off the needles. A small ruffle scarf and a small baby in rib. Both made with stash yarn. Not bad🙂

Besides that I have cast on a pair of rib socks for me… just a little project to take with me when appropriate – like a meeting a work.

I’ll be back to report on my startitis progress – so far it’s all good🙂