Tags

,

FLS progress

FLS progress

Først om fremmest vil jeg ønske godt nytår til alle som læser med her.

Okay – nyt år – nye ideer. I slutningen af sidste år løb oplevede jeg at være lidt irriteret over ikke at have noget simpelt strik, som jeg var igang med. Jeg kunne ikke lige overskue det der med at starte noget nyt og savnede bare noget simpelt at tage mig til. Det har inspireret mig til at prøve noget nyt. Min plan for i år er at starte et nyt projekt – hver uge. Gerne med garn fra mit lager, men ikke nødvendigvis. Så burde jeg da ikke løbe tør for projekter i den næste stykke tid. Jeg har allerede fundet noget garn frem og fundet et sjovt lille projekt til at starte på. Nemlig et tørklæde med flæser. Garnet er noget gammelt garnstudio garn som hedder frutti og ikke fås længere, men nu skal det altså bruges. Jeg tror jeg har købt det i en rodekasse engang.

Jeg strikker stadig gladeligt på min February Lady Sweater, men jeg er dog løbet ind i et lille problem. Nemlig at jeg ikke har garn nok – i hvertfald ikke til at lave den langærmet.  Jeg overvejer om jeg skal skrive til nogen for at høre om de vil sælge deres. Jeg kan se på ravelry at der er flere som har farven… Ellers må den blive kortærmet.

First of all I would like you wish everyone a happy new year.

Okay – new year – new ideas. In December I had the odd experience of not wanting to start a new project but just knit away on something I had already started. I didn’t want to bother with swatching and finding yarn – I just wanted to knit. This experience inspired my to try something new. My plan for this year is to cast on a new project – every week. It can be with stash yarn but it doesn’t have to be. That should take care of my running out of projects🙂 I have already found some yarn and a simple pattern for a fun little project to start me of. A little ruffled scarf using some old discontinued novelty yarn that I bought ages ago. 

I’m still happily knitting my February Lady Sweater but I have discovered a small problem – the colorway has been discontinued so I may not have enough to make the whole sweater. I may end up making it shortsleeved which is okay but not what I was hoping for.