Tags

,

Mit år i strik og billeder ser således ud og det er jeg faktisk – ganske godt tilfreds med. Der er måske nogle få projekter, jeg ikke lige har fået med her, men det er småting. Jeg har ikke haft så meget strikketid, som jeg gerne ville, men har man nogensinde det?
På pindene i øjeblikket er min første February Lady Sweater – jeg er allerede nået til kroppen og synes det er et skønt strikketøj, som tegner rigtig godt. Jeg strikker i 2 tråde blackhill fra garnudsalg.dk i farven kaffe. Garnet var oprindelig tiltænkt et andet projekt, men tror at garn og projekt er rigtig gode sammen.
På et sæt strømpepinde har jeg også et par ribsokker til min søn.

This is my knitting year 2011 – and I quite happy with it. I may have missed a few projects, but most of them are here.
On my needles at the moments I have my first February Lady Sweater – I’m at the body already and I love it. I’m knitting it in 2 strands of blackhill from garnudsalg.dk in the color coffee. The yarn was originally bought for another project but I think this yarn and pattern is a great match.
I’m also knitting a pair of ribbed socks for my son. 

2011 i strik

1. 'Viggo' in use, 2. Little socks, 3. Triangle blanket finally done, 4. Neckwarmer, 5. Knitted vest, 6. Knitted hat, 7. Finished cell phone cozy, 8. Top down sweater done, 9. Knitted sweater - almost done, 10. Revontuli finished, 11. Intuitive, 12. Finished hat, 13. Finished vanilla socks for a friend