Tags

image

Pyha… det er lang tid siden jeg har været så uenig med noget strikketøj.
Jeg fik i sommer et godt øje til ‘kaffe’ fra strik en stund af Anette Danielsen. Ret hurtigt bestilte jeg garn fra garnudsalg.dk, men skulle lige have nogle andre projekter af vejen før jeg slog op.
Det har jeg så gjort nu, men har ikke lige kunnet finde den rigtige strikkefasthed og har derfor trævlet det op et par gange og skulle nu til er have fat i farve nr. 2…
Ja, det går ikke så hurtigt med mig, men det er så gået op for mig nu at det garn jeg har strikket med ikke er uldgarnet som planlagt, men bomuld og uld garnet som jeg også havde bestilt ved samme lejlighed (farverne er stort set de samme, men jeg føler alligevel at jeg burde have set forskel).
*suk* og dobbelt *suk*

Lige nu er projektet så kommet i skammekrogen… og strikkelysten er åbenbart gået med. Jeg strikker på et par sokker, men nu savner noget sjovt og spændende at strikke. Måske noget julegavestrik?  

