Tags

Færdige sutsko

Færdige sutsko

Det der strikkeri blev vist ikke til så meget i den sidste halvdel af 2009, men det er også okay. Der var nogle måneder af ’12 projekter’ som jeg ikke nåede – blandt andet december, men i stedet for at starte året med at være bagud har jeg valgt at disse her sutsko skal være ’12 projekter’ til januar 2010.  Jeg er lige blevet færdig med at sy dem sammen og denne lille sover selvsagt, så billeder med fødder i må vente.

Mønster:  Bløde babystøvler fra ‘Strik og sy til den lille ny’ af Anne-marie Øby
Garn: Filcolana Merci
Pinde: 2 og 2.5 mm
Vægt: 26 g ~ 1 %
Ændringer: Jeg har tilføjet en hulrække og et bånd, så jeg er sikker på at de bliver på de meget livlige fødder. Jeg tror i øvrigt heller ikke at min strikkefasthed helt har passet – de ser lidt store ud, men det gør ikke så meget.