Udenfor mit vindue er der… meget mørkt.

Jeg tænker på… at lyskæden snart skal pilles ned.

Jeg er taknemmelig for… min dejlige lille søn og at han ligger og sover dejligt.

I køkkenet er der… bolledej til bagning i morgen.

Jeg er klædt i… det gode tykke tæppe, som jeg har arvet fra min kære mormor – ren hygge🙂

Kop fra Houston Space Center

Kop fra Houston Space Center

Jeg laver… strikker sutsko til sønnen.

Jeg skal… ikke så meget mere idag.

Jeg læser… ikke rigtig noget i øjeblikket.

Jeg håber… at jeg snart finder et job.

Jeg hører… stilheden.

Rundt om i huset… er der stearinlys – det varmer altsammen.

En af mine yndlingsting er… min nye kaffekop, som manden havde med hjem til mig fra Houston.

I løbet af weekenden skal jeg nå… det ved jeg ikke. Der er lang tid til weekenden endnu.


Af billeder har jeg lyst til at dele…
den nye kop – perfekt til kaffe.