Tags

,

Fionas top - str. 1 år

Fionas top - str. 1 år

men det går da🙂

Nu er jeg blevet færdig med Fionas top🙂 Den har været en fornøjelse at strikke – meget grundig og velskrevet opskrift. Så er der bare tilbage at finde ud af om modtageren kan passe og ikke mindst lide den (det bliver nok mest hendes forældres om skal afgøre det).

Af andre nyheder kan jeg fortælle at jeg har fundet mig en strikkecafé🙂 Yes – hver torsdag aften er helliget mig og mit strikkeri. Så bliver gemalen hjemme og giver den lille aftensmad og putter🙂 Det har selvfølgelig også hjulpet gevaldigt på strikkeriet og på strikkeiveren.

Hvis nogen i nærheden skulle have lyst til at være med, så er det i Garnnissen i Bagsværd hos Elin. Det koster ikke noget og der er kaffe, the og kage hver gang. Der kommer en hel del, men der er altid plads til flere🙂

… så var jeg lige ved at glemme faktaboksen

Mønster: Fionas top af Sanne B/Rasmilla
Garn: Garnstudio Drops Alpaca
Pinde: 2.5 og 3 mm (jeg er gået ½ ned i forhold til opskriften)
Vægt: 74 g ~ 3 %
Ændringer: ingen planlagte ændringer ;-)  men jeg fik vist flyttet det ene knappehul lidt.