Støt brysterne gummistøvler

Støt brysterne med gummistøvler

Så kan efteråret godt komme an med regn og rusk for alvor – lidt har vi haft, men september har jo været skøn med solskin og mildt vejr. Nu er jeg dog blevet klar til det rigtige efterår🙂 Den lille familie var i Field’s idag – sammen med alle de andre familier (nej det var ikke så slemt som vi havde frygtet). Nu har jeg langt om længe fået anskaffet mig en ny regnjakke og – for første gange siden jeg gik i folkeskolen – et par gummistøvler. Jeg læste om dem her hos Julia og efter at have prøvet dem i en butik, så blev det dem jeg skulle have – de sad bedst på mine fødder.

Derudover har jeg også fået min fine hue fra strikkekattens giveaway – en lækker lilla sag, som passer mit ellers så store hoved fint🙂

Nu er jeg altså godt og grundigt efterårsklar, så det kan bare komme an!