Tags

Is i Venedig - sommer 2008

Is i Venedig - sommer 2008

Ja – det er vist lidt af en kliche, men jeg venter bare for tiden. Og det er ikke strik tid bliver brugt med – jeg er ligesom gået lidt i stå med det. Jeg ved egentlig ikke hvorfor. Mine monkey sokker ser fine ud og det er hyggeligt strikketøj, men desværre ser de ud til at blive for store til mine små fødder. Jeg kan jo ‘bare’ forære dem til en anden, men jeg havde jo egentlig tænkt at jeg skulle bruge det lækre bambusgarn på mine egne fødder, så jeg overvejer at trævle op… evt. at strikke på nogle mindre pinde, men jeg har vist ikke nogle strømpepinde nr. 2. Det bliver da også noget værre småtteri🙂

Ellers bedriver jeg tiden ved computeren eller i selskab med ‘Mikael Blomkvist’ og ‘Lisbeth Salander’ – ja jeg er bagud, men har altså først fået givet mig i kast med Stieg Larssons udmærkede bøger nu. De forsvinder hurtigt… jeg er allerede igang med den tredie bog.

Ellers er vi så klar så man nu bliver til at tage imod den lille og vi glæder os rigtig meget til at møde den lille sprælske fyr i min mave🙂

I får lige et pausebillede imens🙂