Som set mange steder …

Udenfor mit vindue er der… fuglefløjt og let morgentrafik.

Jeg tænker på… at jeg senere skal på arbejde til min allersidste arbejdsdag på mit studiejob.

Jeg er taknemmelig for… at være gravid – og at det snart er slut.

I køkkenet er der… snart kaffe🙂

Jeg er klædt i… shorts og t-shirt.

Jeg laver… lige det jeg har lyst til.

Jeg skal… have pakket taske til sygehuset, men det kan vist godt vente et par dage endnu – måske.

Jeg læser… blekingegadebanden.

Jeg håber… at fødslen kommer til at gå godt uden alt for meget dramatik.

Jeg hører… fuglefløjt…

Rundt om i huset… er der stille. Kæresten er på arbejde og jeg vil snart sætte mig ud og nyde solen.

En af mine yndlingsting er… min kalender. Det føles meget uvant at den er helt tom.

Min kæreste og jeg

Min kæreste og jeg

I løbet af weekenden skal jeg nå… det ved jeg ikke. Der er lang tid til weekenden endnu.


Af billeder har jeg lyst til at dele…
min kæreste og jeg. Billedet er fra min kusines bryllup i maj og maven er selvsagt meget større nu🙂