Billeder fra vores ferier

Billeder fra vores ferier

I de år min kæreste og jeg har kendt hinanden har vi hvert år taget på et nyt eventyr om sommmeren – og nogle gange på andre tider af året også 🙂
Vi har været på eventyr i Silkeborg egnen, i Indien omkring Delhi, i de Østrigske Alper i nærheden af Salzburg, i Norge ved Hardangervidda, i Berlin og i Norditalien i nærheden af Gardasøen.
I år skal vi af åbenlyse grunde dog ikke på den slags eventyr… man kan sige at vi skal på et helt anden slags eventyr. Et vi også har glædet os til i meget lang tid. Når jeg nu læser og hører om folk, som skal på sommerferie mange spændende steder kan jeg godt længes lidt selv, men så håber jeg bare på, at det bliver dejligt sommervejr herhjemme, så vi kan få de bedste rammer for at nyde vores første tid som en lille ny familie.

