Tags

ONline Supersocke 100 Bambus Color

ONline Supersocke 100 Bambus Color

Ja, så faldt jeg i… kom lige til det. At købe nyt garn. Det var min kære farmor som lokkede… eller det var i hvertfald hende som sendte mig hen i den lokale garnforretning for at købe garn til hende. Hun er 91 år og hævder at hun ikke kan strikke og hækle længere… eller i hvertfald ikke så godt som hun gerne ville. Alligevel så strikker og hækler hun på jævnligt (bare garnet ikke er for mørkt). Ganske godt klaret med gigtplagede hænder og et temmelig dårligt syn, synes jeg.
Jeg fik købt strømpegarn og et par ekstra nøgler garn til det babytæppe hun er ved at hækle til sit kommende oldebarn nr 2 – i oldemorfirkanter, selv sagt 😉
Og så faldt der sørme et nøgle bambus sokkegarn ned i posen… Nu har jeg så (endelig) slået op til et par Monkey socks – i følge ravelry den mest populære sokkeopskrift og jeg glæder mig til at se resultatet af mine første mønsterstrikkede sokker.

Garnkøbet betyder desværre +100g på mit o-meter, men jeg er fortrøstningsfuld… det skal nok hurtigt gå den anden vej igen 🙂

