Tags

,

Pink Baby sweater færdig

Pink Baby sweater færdig

Tja – det er det som indlægget handler om🙂

Jeg er blevet færdig med den pink baby cardigan i Merci, altså den strikke oppefra og ned. Stort hit – i hvertfald at strikke. Forhåbentlig også hos modtageren🙂

Fakta:

Mønster: Raglanbluse med broderi fra Strik til mor og barn af Erika Knight – størrelse 6-9 mdr.
Garn: Filcolana Merci dobbelt
Pinde: 4
Ændringer: Strikket oppe fra og ned – jeg har brugt maskeantal og længder fra opskriften
Vægt: 126 g ~ 5 %

Skånes Dyrepark

Skånes Dyrepark

Ang. dyrene, så handler det om at min

Baby i Rib III

Endnu en Baby i Rib

kæreste og jeg brugte pinsen i Skånes Dyrepark, som jo var min fødselsdagsgave🙂 Vejret var jo helt perfekt og vi havde en hyggelig tur. Stedet var meget hyggeligt, selvom vi var lidt skuffede over at vi ikke fik set deres ulveflok. Vi fik til gengæld set en masse andre skandinaviske dyr.

Jeg ‘måtte’ desuden lige starte på en ny Baby i Rib, da mine andre strikkeprojekter var for store at have med🙂

Nåe ja og så lige det sidste… jeg havde min 2. eksamen i onsdag og det gik over al forventning🙂 Nu mangler jeg så bare en sidste eksamen før jeg kan kalde mig folkeskolelærer.