Tags

,

Ja – så har jeg fået strikket et par babytrøjer og nu er min lilla cardigan blevet taget til nåde – efter nogen tid i skammekrogen. Babytrøje nr 2 er ikke helt færdig. Der mangler lige at blive hæftet ender, hæklet lidt kant og sat knapper i, men det er tæt på og jeg synes den er blevet ganske god. Det er bestemt ikke sidste gang jeg strikke oppefra-og-ned. Det er da meget nemmere. Faktisk fik jeg også lejlighed til at bruge en anden, for mig, ny teknik – nemlig magic-loop til ærmerne. Jeg synes det gik langsomt i starten, men efterhånden gik det meget godt. Jeg ved ikke helt om jeg ville strikke sokker på den måde – jeg har det ganske godt med strømpepinde, men det kan jo komme an på en prøve.

Vejret er skønt udenfor og vejrudsigten lover høj pinsesol. Vi har planer og jeg glæder mig🙂

… uvist af hvilken årsag kan jeg ikke få lov til at uploade billeder lige nu – mit browser går ned hver gang jeg prøver. I kan se dem på flickr indtil jeg får det til at virke.

God pinse til alle🙂