Begavet

Begavet

Ja – så er det blevet tid til at tage hul på et nyt årti for mig. Slut med 20’erne og ind i 30’erne. Nogle synes måske det er hårdt at runde dette hjørne, men jeg føler egentlig at jeg er ganske klar til det. Jeg er gravid og næsten færdig med min uddannelse, så det er i det hele taget mange nye kapitler i mit liv der skal til at begynde. Ind i mellem kan jeg da godt føle mig lidt som hende her, men det meste af tiden har jeg det ganske godt med at have levet i 30 år.
Jeg havde familien på besøg allerede i lørdags og vi havde en rigtig hyggelig dag med dejligt solskin ligesom idag🙂

Masser af blomster :-)

Masser af blomster🙂

Jeg blev begavet med en masse dejlige ting, samt en weekendtur hertil. Jeg har også fået nogle skønne, skønne blomster – billeder kommer senere. Update: Da jeg kom hjem blev min ene fine sammenplantning til hele tre smukke buketter blomster – den ene personligt levereret af min veninde, som lige kom fordi for at overraske mig! Skønt🙂