Tags

, ,

Lilla cardigan - nu med flere fejl :-(

Lilla cardigan - nu med flere fejl😦

Det var min plan, at jeg skulle være færdig med min lilla cardigan før jeg slog op til noget nyt – min liste over ting jeg gerne vil lave er ellers lang nok, men først den lilla cardigan. Den plan blev dog skrottet, da jeg igår opdagede at jeg har strikket forkert for 3 gang – pinligt!

Strikkeprøve i Merci

Strikkeprøve i Merci

Så gik jeg altså igang med en baby cardigan i stedet for – garnet er Merci og det er superskønt at strikke i🙂 Jeg arbejder ellers kun i bomuld i øjeblikket og det er skønt at have fat i noget der ikke er så hårdt. Og skønt at glemme mine brølere i et øjeblik.

Jeg hækler også jævnlig på mit trekantstæppe og prøvede lige at lægge trekanterne ud og nu er jeg altså meget i tvivl om det bliver stort nok? Jeg har stadig noget garn tilbage, men ikke forfærdelig meget. Gad vide hvor meget mere de fylder hvis jeg presser dem? Jeg er bange for det bliver for tungt hvis jeg bruger meget mere garn? Hvor tungt kan et bomuldstæppe være uden at være for tungt? Jeg spekulerer på om jeg kan hækle en ekstra kant i mellem dem når jeg hækler tæppet sammen, men jeg ved ikke helt om det vil fungere. Det er da lidt at fundere over – jeg håber det lykkedes for mig at få et flot tæppe ud af det.

God påske til alle🙂

Trekantstæppe layout

Trekantstæppe layout