Høsten fra skolebogsmessen

Høsten fra skolebogsmessen

Idag har jeg været til skolebogsmesse i Roskilde. Nogle undervisere på seminariet havde arrangeret en tur i samlet flok og sørget for at vi fik adgang, et bord og kaffe og småkager. Det har været en rigtig sjov dag, hvor man kunne bladre, læse, kigge, snakkke, prøve og ikke mindst spørge. Jeg er kommet hjem med en hel pose fyldt med brochurer, gratis tryk, hæfter og en enkelt bog, som jeg fik for bare 33 kr. Egentlig er jeg ved at rydde ud i mine bøger, men den slags sker jo😉

Der var også en masse workshops og oplæg, man kunne melde sig til. Vi var til nogle forskellige, men dagens højdepunkt var klart et oplæg med Peter Bastian, som havde titlen ‘At bevare fortiden – eller skabe fremtiden?’ Han var rigtig inspirerende at høre på. Nærværende og med  en masse gode pointér som jeg kommer til at tænke på igen og igen.