Tags

Så langt så godt

Så langt så godt

Med en bacheloropgave, som optager meget af min tid – om ikke skrivetid, så i hvertfald tænke- og læsetid – er der ikke meget tid og energi tilovers til at strikke og hækle. Heldigvis går det fremad med opgaven og jeg glæder mig til at aflevere.

Jeg har dog fået hæklet lidt på mit bølgetørklæde og jeg synes det tegner godt🙂 Jeg har nu fået brugt hver af de farver jeg har mindst én gang og så vil jeg prøve at lave nogle forskellige ’tilfældige’ striber. Jeg har været inde på stripemaker, men kunne ikke helt bestemme mig for en rækkefølge, så jeg tror bare jeg tager det som det kommer. Det kan nok allerede ses at jeg har mest af det orange og jeg har derfor tænkt, at det skal være den dominerende farve.

Her har det været det meste vidunderlige vintervejr i denne uge. Jeg har virkelig nydt det selvom det flere dage har betydet at jeg har valgt bus og s-tog fremfor min ellers elskede cykel. Høj solskin og sne liver jo virkelig op overalt. Jeg lader lige billedet stå🙂

Sne og solskin - tirsdag morgen

Sne og solskin - tirsdag morgen