Tags

Tulipaner

Tulipaner

Jeg savner foråret, glæder mig til foråret. Jeg ved godt at der er noget tid til endnu, men åh hvor jeg savner det. Mere dagslys, flere fugle der synger, lidt mere varme – jeg glæder mig til man kan åbne jakken, smide huen og gå uden vanter og drømme om at det snart bliver sommer.
Jeg glæder til vintergæk, erantis, følfod og påskeliljer. Det er et symptom for mig, at jeg begynder at købe blomster, når jeg savner foråret. Lige nu sidder jeg og kigger på en buket smukke gule og røde tulipaner, men holder jo ikke evigt – desværre. Men smukke er de.

Littlesister's dress fremskridt

Littlesister's dress fremskridt

Jeg har ikke fået strikket så forfærdelig meget i ugens løb, men det skrider da langsomt frem på den lille røde kjole. Jeg synes, at det tegner godt og jeg tror, jeg vil ud og finde nogle små søde knapper til at sætte på. Så det kan blive en rigtig fin barselsgave🙂