Tags

,

'Littlesister's dress'

'Littlesister's dress'

Tja – hvor søren bliver tiden af. Fuldstændig ligesom i sidste uge er tiden fløjet afsted uden at jeg er halset efter. Egentlig en meget rar fornemmelse. Jeg er kommet godt i gang med min bacheloropgave inden seminariet i næste uge tilbyder workshops og andet godt 🙂
På strikkefronten går det også meget godt – jeg prøver ihærdigt ikke at få startitis, men jeg må nok indse at jeg er godt på vej – 4 projekter har jeg gang i + 2 som jeg ikke strikker på i øjeblikket. Det hjælper nok heller ikke, at jeg i weekenden skal ud og bruge mit garngavekort jeg fik i julegave 🙂
Nye projekter er ‘Littlesister’s dress’ af Tora Frøseth – endnu engang i mit røde baby merinould og en pude i noget cottonvelour jeg engang har købt på udsalg sammen med en masse andet garn.

Velourpude

Velourpude

Jeg kan egentlig ikke lidt farverne på garnet, så det er mere tænkt som en prøve og et eksempel på en pude. Jeg ved ikke rigtig om jeg faktisk vil bruge den.
Derudover er der masser af projekter som frister. Jeg har brugt en del tid på ravelry på det senest og det vrimler jo med gode ideer 🙂

