Tags

,

Urchin hue i medium

Urchin hue i medium

kan desværre ikke være i min urchin hue😦 Hvornår lærer jeg at mit hoved bare er større end en størrelse medium? Nå, men huen er blevet fin, så måske kan en anden få gavn af den og heldigvis har jeg garn nok tilbage til at strikke en i str. L.

Fakta:
Mønster: Urchin af Ysolda Teague
Garn: ONline Linie 202 Valera
Pinde: 8 mm
Vægt: 57 g ~ 2.3 %

Jeg er også blevet færdig med djævlehuen – den kan jeg heller ikke passe, men det er jo heller ikke meningen ;-)  Nem at strikke – bortset fra at jeg ikke lige havde tænkt på at strømpepinde er en god ide, når man når til toppen. Jeg kunne ikke lige finde mine og måtte klar mig med en masse rundpinde – lidt besværligt, men det gik.

Færdig Djævlehue

Færdig Djævlehue

Fakta:
Mønster: Djevlehue af Gro
Garn: Idena Bambino Ull og Alessandra Filati Pulcino Baby Wool
Pinde: 2.5 mm og 3 mm
Vægt: 20 g ~ 0.8 %

I får også lige et billede af den smukke og dramatiske solopgang som den tog sig ud fra mit vindue.

Godmorgen 12. januar

Godmorgen 12. januar