Mit 2008 i billeder

Mit 2008 i billeder

nå ja – det jeg forsøger at sige er Glædelig Jul og Godt Nytår til alle! Som I måske har gættet fra overskriften har jeg desværre brugt min juleferie og en del af december i øvrigt på at være syg eller i hvertfald have hoste😦 Jeg har været omkring flere læger, mens min egen holder ferie, men er spændt på hvad min egen læge siger på mandag.

Nå nok om det. Jeg har haft en hyggelig  jul med min familie og har fået nogle dejlige gaver som jeg er meget glad for – blandt andet et gavekort på 500 kr til en garnforretning som jeg nyder at komme i. Helt hvad pengene skal bruges til ved jeg ikke endnu, men jeg er sikkert på jeg nok skal finde på et godt projekt.
Det er sådan set også det eneste strikkerelaterede jeg har at berette i denne omgang. Jeg er ikke begyndt på noget nyt og er ikke blevet færdig med noget. Jeg var også med i 12 projekter 2008,  men nåede kun til nr.  9. Øv øv. Jeg ved ikke rigtig om jeg er klar til at melde mig ind i 12 projekter 2009(ravelry link), men jeg overvejer det da.

I får lige 12 billeder fra 2008. Endnu engang Glædelig Jul og Godt Nytår til alle.