Tags

,

A better bucket til min veninde

A better bucket til min veninde

Altså når strikningen er gået i baggrunden… Jeg har været optaget af andre ting det sidste stykke tid, men nu har jeg fået strikket ‘A better bucket’ huen til min veninde færdig. Hun har fået den og er glad for den🙂
Jeg hækler også stadigvæk på mit trekantstæppe og bunken med trekanter vokser stille og roligt🙂

Fakta:
Mønster:
A Better Bucket by Amy Swenson
Garn: Garnstudio DROPS Alaska
Pinde: 4 mm
Vægt: fik ikke vejet den, men garnet er heller ikke fra mit eget lager, så det skal desværre ikke trækkes fra kontoen

Jeg kan dog sige at jeg nu har veloverstået min allersidste praktik. Altså er jeg godt på vej til at blive lærer nu – og jeg glæder mig. Tænk at jeg om lidt over et halvt år er uddannet folkeskolelærer – der er ikke længe til.

UPDATE: Jeg glemte helt at skrive, at huen er mit 9 af 12 projekter – jeg ved godt jeg er lidt sent på den, men forhåbentlig kan jeg indhente det jeg mangler inden året er slut.