Tags

Solsikke fra min mors have

Solsikke fra min mors have

Så er den almindelig undervisning for alvor startet igen og det er helt mærkeligt at være igang.
Der er sket meget i løbet af denne uge. Første undervisning i alle mine fag (historie, geografi og didaktik). Jeg har været på besøg på praktik skolen, hvor jeg snart skal ud i praktik. Det er lidt overvældende, men rart at være igang igen. Det kan mærkes, både på mine medstuderende og på lærerne, at vi ikke har lang tid igen på seminariet. Det bliver en lang slutspurt kan jeg mærke.

Trekanter til mit tæppe

Trekanter til mit tæppe

Heldigvis bliver der også tid til lidt håndarbejde ind imellem. Det er sådan en god måde at slappe af på synes jeg. I øjeblikket er det trekantstæppet der får min udelte opmærksomhed. Jeg har fået opskriften på rygradden, i fingrene eller hvad  nu er passende og jeg kan hygge mig med at hækle en trekant i ny og næ. Det er blevet til disse 28 indtil videre. Jeg havde egentlig hæklet nogle af dem sammen, men var ikke helt tilfreds med sammensætningen. Nu har jeg så prøvet at tegne det på papir og har en god ide om hvordan det skal være 🙂

