Tags

Woodland tørklæde til tørre

Woodland tørklæde til tørre

Så blev jeg færdig med mit woodland tørklæde. Det har jeg arbejdet på længe. Jeg havde tilmeldt mig Ravelympics med det, men nåede desværre ikke at blive færdig til slutningen af OL.

Detalje fra mit færdige woodland tørklæde

Detalje fra mit færdige woodland tørklæde

Nu er det dog færdig og bliver mit 8. projekt af 12 projekter og denne gang blev det til tiden.

Fakta:
Mønster: Woodland Shawl by Nikol Lohr
Garn: Garnstudio Alpaca
Pinde: 3.5 mm
Vægt: 71 g ~ 2.8 %

Apropos Ravelympics, så vil jeg da lige vise at jeg jo fik én medalje for min fine hue.

Medalje for deltagelse i 'Hat dash'

Medalje for deltagelse

Til sidst lige et par billeder fra geografituren til jylland, som jeg lige har været på. Tre hektiske, spændende og hyggelige dage 🙂

Rubjerg Knude Fyr

Rubjerg Knude Fyr

Kongenshus mindepark

Kongenshus mindepark

