Tags

, ,

Garn til babysokker

Garn til babysokker

Jeg har kigget rigtig meget på RavelympicsRavelry.com, som kort fortalt er fællesstrik (eller hækling) under OL. Der er vist over 4000 som har tilmeldt sig – folk fra hele verden. Jeg synes det lyder som en rigtig sjov ide og jeg vil gerne være med, men jeg har haft virkelig svært ved at finde ud af med hvad? Den meste oplagte kategori er WIPwrestling, hvor man satser på at færdiggøre nogle igangværende projekter men jeg kunne egentig også godt tænke mig at starte på noget nyt … var der nogen der sagde startitis?🙂

Jeg har derfor valgt følgende:

Garn til hat

Garn til hat

Jeg skal deltage i Hat dash med ‘a better bucket’, i baby dressage med nogle baby sokker. Det er da ganske overkommeligt. Og i WIPwrestling med mit woodland tørklæde som har ligget temmelig længe og ventet på at blive strikket færdig.
Jeg er lidt i tvivl om det her garn jeg har tænkt mig til hatten, men det må komme an på en prøve – ellers må jeg jo improvisere.

Nu tror jeg ikke at jeg har taget munden for fuld. Det går nok. Jeg har jo sommerferien endnu – eller dvs. min geografilærer mente lige at vi skulle læse op på nogle ting (læselisten fylder 2 sider!) – så sommerferien er så småt ved at være slut.

Woodland tørklæde - så langt er jeg nået

Woodland tørklæde - så langt er jeg nået