Tags

,

SiksakJeg har flere gange lånt ‘Feminin Strik’ af Lene Holme Samsøe på biblioteket og kigget meget på alle de fine modeller. Nu har jeg så fået strikket en af dem – nemlig siksak. Jeg mangler lige at få den vasket og så skal stroppernes sys fast.
Jeg har strikket færre masker til stropperne end der stod i opskriften, da jeg ellers synes de blev meget lange.

Garnet er rester fra en baby bluse og et sjal.

Mønstret er meget nemt og hyggeligt at strikke og så er jeg vild med siksakkerne🙂

Den er også min 5 af 12 projekter – bemærk allerede midt i måneden😉

Fakta:

Mønster: Siksak af Lene Holme Samsøe fra ‘Feminin Strik’ – str. S/M
Garn: Schachenmayr nomotta Catania Color 100 % merciceret bomuld ca. 2 ngl i blå nuancer og ca. 1 ngl i gule nuancer.
Pinde: 3 og 3.5 mm
Hot or Not: Hot!
Vægt: 158 g ~ 6.5 %

Juhuu – nu har jeg fået brugt 25 % af garnet🙂