Tags

StemningsbilledeDet har været den dejligste weekend. Det har været superdejligt vejr og jeg har nydt det i mine forældres have sammen med alle de mennesker jeg holder af – kan det blive bedre?

Jeg fik også lejlighed til at aflevere min nevøs forsinkede fødselsdagsgave. Jeg har strikket denne vest til ham og jeg forsøgte at tage billeder af ham i den, men det var jo ikke ligefrem vejr til en uldvest og det der med at stå stille…

Det er første gang jeg har strikket noget efter egen opskrift 🙂 Jeg måtte jo have nogle mål at arbejde udfra – dem har jeg fra forskellige bøger og fra internettet. Det er meget forskellige meninger om hvad str. 2 år er… jeg gjorde det sikre og brugte de største mål.
Vest
Fakta:
Mønster: Eget improviseret design str. 2 år
Garn: Garnstudio Karisma Superwash
Pinde: 4 mm
Hot or Not: Den er vist lidt stor til ham – så forhåbentlig kan han bruge den til efteråret. Så må vi se om han kan lide den.
Vægt: 110 g ~ 4.5 %

