Tags

,

Jeg er rigtig glad for at være med i 12 projekter – og i dag blev jeg så lidt mere glad for det. Det var nemlig det skub jeg havde brug for at blive færdig med min ‘orange-you-glad’ taske. Den har bare ligget og ventet på at jeg fandt ud af hvordan man syr sammen i hækling. Jeg endte faktisk med at hækle tasken sammen – det synes jeg blev pænere.

Fakta:
Mønster: Orange You Glad’ af Sarah Davis fra Stitch ‘N Bitch Crochet: The Happy Hooker
Garn: Garnstudio Karisma Superwash
Hæklenål: 5 mm
Hot or Not: Jeg ved ikke helt om jeg vil bruge den, men jeg er rigtig stolt alligevel 🙂
Vægt: 84 g ~ 3.5 %

Der udover har jeg også strikke en vaskeklud mere – nemlig denne fine delfin.

Fakta:
Mønster: Dolly the Dolphin Dishcloth’ by Rhonda White
Garn: Coats Lyric
Pinde: 4.5 mm
Hot or Not: Rigtig fin
Vægt: 40 g ~ 1.5 %

Jeg har de sidste par dage kigget mine gamle billeder igennem og uploadet en masse af dem til flickr. Her er et udpluk af nogle blomsterbilleder. Ih hvor jeg glæder mig til det bliver rigtig sommer 🙂

