Tags

Lux-o-meter, Cashmere-o-meter. Ja, der er mange ting man kan kalde det, men i min version er det nok ikke cashmere der bliver købt. Jeg har dog alligevel ladet mig inspirere stærkt af Fru Gren.

Altså. Målet er af bruge 2500 g garn fra mit lager og præmien er at jeg må købe noget lækkert garn til et projekt til mig selv.

  • Når jeg bruger garn fra lager “sættes der ind” på kontoen. 50 gram brugt er 50 gram på kontoen.
  • Køber jeg noget garn, så bliver det trukket fra saldoen – gram for gram.
  • Projekter på pindene tæller også.
  • Gaver tæller naturligvis ikke negativt.

Jeg ville gerne have lavet en fint bar så man kan følge mine fremskridt, men indtil videre er det så rent tekst. Så er der ikke andet at gøre end at gå i gang med at strikke, hækle og hvad jeg ellers kan finde på at bruge garnet til.

