Tags

VaskekludeEfter at have strikket cardiganen færdig fik jeg pludselig lyst til at strikke sådan nogle her – vaskeklude. Eller hvad man nu vil bruge dem til. De er nemme og hurtige at lave. Jeg har faktisk lavet én mere, som jeg bare ikke har fået taget billede af. Jeg har set disse ‘dishcloth’s ofte på ravelry og har egentlig undret mig over hvad der var så godt ved dem, siden der er så mange som går op i det. Jeg må konstatere, at det for mit vedkommende handler om at det er sjovt 🙂 og mere er der egentlig ikke i det – jeg bliver nok træt af det på et tidspunkt, men lige nu er det sjovt. Jeg får således også brugt noget bomuldsgarn jeg engang fik billigt fordi det var lidt falmet. Opskriften fandt jeg her – man kunne nok selv lave dem, men hvorfor opfinde den dybe tallerken… eller hvad man nu siger? Der er hele alfabetet (dog uden danske bogstaver) og en masse andet.

God weekend til alle 🙂

