Tags

,

Fetching undervejs

Fetching undervejs

Så er jeg også gået igang med et hit, en landeplage eller hvad man nu skal kalde det? ‘Fetching’ fra Knitty.com er brugt til mange projekter på , mindst 20 af disse er i gruppen ‘Danish Knitters’. Jeg fandt noget Lima fra Hjertegarn en dag, men jeg ved ikke helt om det er det rigtigt, men det tegner godt.
Jeg har ikke rigtig strikket snoninger før, men jeg tænkte at det kan jeg vel lære. Jeg har læst om flere som elsker at strikke snoninger, men det var i hvert fald ikke været kærlighed ved første snoning. Efterhånden kan jeg dog godt se hvordan man kan blive bidt af det.

Ryggen til Shawl Collar Cardigan

Ryggen til Shawl Collar Cardigan

Jeg har også beviser på hvor langt jeg er nået med Jo Sharp Shawl Collar Cardigan – jeg er som sagt færdig med rygstykket og godt i gang med forstykkerne. Det er stadig en fornøjelse at strikke den og jeg glæder mig til at få den på 🙂

