Tags

ferie ferie…

okay – I har nok fået fat i ideen – jeg har ferie.

Eller rettere det havde jeg i går kl. 13.10, da jeg kom ud fra psykologi eksamen.

Idag har jeg så taget hul på ferien på den rigtig afslappede måde… stod op som jeg plejer og spiste morgenmad med min kæreste. Da han var gået gik jeg i gang med at tømme opvaskemaskinen og skulle lige ind i stuen med nogle tallerkner – satte mig i sofaen og læste videre på ‘Undtagelsen’ (som jeg har været i gang med at læse siden sidste sommer…). To timer senere gik jeg ud i køkkenet for at lave noget kaffe… jeg havde helt glemt at jeg var igang med at tømme opvaskemaskine 🙂

Jeg elsker når man bare kan gøre som man har lyst og lade den ene ting tage den anden uden rigtig at skulle bekymre sig om at nå alt muligt.

På håndarbejdssiden så har jeg taget hul på det sidste nøgle garn til mit store bomuldssjal – og har desværre opdaget en fejl, som jeg har sat mig for at rette, selvom det betyder adskillige pinde med rigtig mange masker som skal tages op… først den ene vej og så den anden… Nu har jeg heldigvis god tid til at strikke – selvom jeg også skal arbejde ind i mellem – så sjalet skal nok snart blive færdigt.

