Tags

Jeg skal som skrevet snart til eksamen i håndarbejde og jeg vil her prøve at få hold på alle mine produkter. Det kan godt være at nogle af dem har været vist her før, men jeg håber I overlever.

Her er min første opgave i håndarbejde. Der er flere billeder på flickr.


1. opgave: beholder til syting

Denne opgave fik jeg ikke lavet i første omgang, men brugte i lang tid en plastpose (ikke særlig funktionelt).
Min oprindelige ide var noget rundt med en velcrolukning, men jeg indså efterhånden at det vigtigste for mig var en funktionel beholder, så det blev denne ret simple taske.
Jeg bruger den flittigt, men lukningen er ikke optimal. Jeg har ikke sat knapperne ordentligt i og man kan diskutere om det overhovedet er praktisk med knapper, da tingene jo kan falde ud hvis jeg kommer til at vende tasken på hovedet.

Originally uploaded by schjerning.

