Tja – godt spørgsmål.

Nu bor min dejlige kæreste og jeg i Bagsværd. Det er en hård omgang, sådan at flytte oven i julen. Det er så meget andet at lave, men vi er kommet levende igennem det. Nu mangler vi kun nogle småting før vi kan sige at vi er på plads i vores nye og ganske rummelige lejlighed (billeder senere).

På mit studiejob har jeg også travlt for tiden. Jeg er ‘alene’ på pinden og skal til at lære en ny kollega op, da min tidligere kollega er tæt på at være færdig med sit studie og så kan man jo som bekendt ikke være studentermedhjælp længere. Det er spændende og jeg glæder mig til at starte det nye samarbejde.

På mit studie er der også nok at se til. Jeg skal til eksamen i alle mine 3 fag til sommer: Håndarbejde, Psykologi og Pædagogik. Det betyder hårdt arbejde hele foråret, men heldigvis synes jeg godt om alle fagene, så det skal nok blive spændende 🙂
I håndarbejde især begynder tidspresset dog allerede at lure… nogle af de der ting som ikke liige er blevet lavet færdig skal jo til at klares samtidig med at nye opgaver skal løses. Jeg vil prøve at tage flere billeder undervejs af de ting jeg laver.

Billederne er fra november hvor min kusine og jeg var i Zoologisk Have. Bedre sent end aldrig siges der jo.
Løver Pingvin Giraf

