“Alle snakker om vejret, men ingen gør noget ved det…”
Tja – en gammel cliché, men det synes stadig at det er meget sjovt.

Idag er det regnvejr og man kan rigtig mærke at efteråret er på vej (selvom det stritter imod). Jeg har det lidt svært ved efteråret for jeg synes egentlig at det kan være en flot og hyggelig årstid, men det bliver også koldere og mørkere. Især det med mørke er ikke lige mig, ikke at jeg egentlig er mørkeræd, men I ved nok hvad jeg mener.

VinterhueJeg kommer dog til at tænke på at jeg mangler en hue. Jeg strikkede denne her sidste år, men den har jeg desværre smidt væk. Jeg kan godt lide farverne sammen med jakken, som jeg har endnu, men jeg ved ikke hvilken slags hue jeg skal strikke. Jeg kunne godt strikke en lignende, men det kunne jo også være sjovt med noget nyt. Jeg vil også gerne strikke et halstørklæde til, men nu må vi se hvad der bliver tid til.

