(English below)
Indimellem kan jeg godt være lidt webnørdet – når det sådan griber mig.
Nu har jeg så lavet en widget til WordPress, jeg har kaldt den Progressbar og resultatet kan ses i min sidebar.

Jeg bruger den til at holde styr på mine håndarbejdsprojekter, men den kan jo også bruges til meget andet.
Indtil videre har jeg lavet den på engelsk, men jeg har planer om at gøre den flersproget.

Man kan indtaste navn, procent færdig og evt. et link. Derudover kan man indstille bredden, samt de forskellige farver.

Har du lyst til at bruge min widget, så kan du downloade filen progressbar.php – skriv endelig hvis du har ris, ros, forslag eller kommentarer.
Filen skal ligge i /wordpress/wp-content/plugins/widgets

I’ve made a Progressbar Widget. I use it for keeping track of my craft projects. It can be used for any kind of project.
You can enter name of the project, percent completed and a link.
In Options you can change width, background color, bar color, and frame color.

Suggestions and comments are most welcome. Download progressbar.php
The file should be in /wordpress/wp-content/plugins/widgets

