Tags

Jeg holder ikke ferie – endnu, men jeg havde lige en flytning der skulle overståes, så nu er jeg kommet godt på plads.

Okay – indrømmet… jeg har nogle gange tendens til at gå i gang med lidt for mange ting på én gang og aldrig helt afslutte dem. Jeg har altså gang i ret mange ting lige nu – uden helt at have overblik over dem. Måske ikke den bedste måde at få noget fra hånden.

Jeg har derfor besluttet at jeg i denne uge – og følgende uger – skal gøre mindst én ting færdig om ugen. Og der er skam nok at tage af:

  • Sy dåbskjole
  • Strikbamse
  • Sy nederdel
  • Strikke grydelapper
  • Strikke sjal
  • Sy træningsbukser
Færdige babysokker

Færdige babysokker

… og det er bare det jeg er gået i gang med – så er der alt det jeg har i tankerne og måske købt garn eller stof til…

Nå, men jeg har lagt ud med at strikke babysokkerne færdige🙂 (farven er lidt mærkelig, se evt. mit ‘undervejsbillede’ – den rigtige farve er nok midt i mellem de to.)
Så må vi se hvad det ellers kan blive til i denne uge.