Midt i eksamenslæsningen kan det være meget rart at lave noget andet, så jeg sidder og drømmer lidt om hvad jeg skal lave når jeg får ferie.

Jeg skal jo blandt andet have syet den føromtalte dåbskjole. Mønstret ligger jo bare og venter🙂
Jeg har tænkt en del over hvilke ændringer jeg vil lave og inden i mit hoved er det efterhånden kommet på plads. Under alle omstændigheder regner jeg dog med at sy en prøvemodel i lagenlærred bare for en sikkerhedsskyld.

Derudover skal jeg strikke og læse på livet løs – ærger mig lidt over at jeg ikke kan gøre begge del samtidig😉

UndtagelsenJeg har f.eks. haft ‘Undtagelsen’ stående på min hylde i lang tid og vil rigtig gerne læse den, men har ikke rigtig kunnet komme igang. Nu skal det være – det er vel det man har ferier til.
Ang. strikketøj, så har jeg så mange ideer at jeg ikke helt kan finde hoved og hale i dem, men jeg tror bare jeg vil tage det som det kommer. Lidt hækling kan det måske også blive til – det er jo godt at øve sig.

Det skal måske lige bemærkes at jeg ikke helt holder ferie endnu, men det føles som ferie fordi jeg kun skal passe mit studiejob, som er 12 ganske overkommelige timer om ugen.

Nå, men det er jo først på onsdag, så tilbage til PISA-undersøgelser, globalisering, modernitet og skolepolitik.