Tags

,

Pulsvarmere

Pulsvarmere

Så er jeg i Danmark igen efter en fantastisk tur til Holland, nærmere bestemt Amsterdam og omegn. Vejret var med os – omend nogle blev skoldede og fik soleksem. Vi boede på en flodbåd, som også sejlede os rundt udenfor Amsterdam.
Vi var i Leiden og Haarlem, som begge er spændende og hyggelige byer.

Jeg fik strikket en del på tog- og busturen til Holland. Mine pulsvarmere blev færdige og jeg er kommet godt i gang med at strikke min sommertop🙂

Sommertop undervejs

Sommertop undervejs

Det var virkelig dejligt at være afsted i en hel uge sammen med en masse mennesker, som også synes at det er spændende med strik og andet håndarbejde.
Vores produkt på turen var et billede udført i håndarbejdsteknikker med temaet vand og inspireret af Hollandsk kultur og natur, gerne med genbrugsmaterialer.

Jeg tog selvfølgelig også en masse billeder på turen, men de er ikke blevet sorteret endnu.